torsdag 24. februar 2011

Trykkpressa Februar

Utfordringa hos Trykkpressa denne gangen er ei skisse,
og den ser slik ut:


Nå er det veldig lenge siden jeg har fått satt meg ned å laget kort,
og i går fikk jeg endelig gjort det:)
Det er ikke så mye man får tid til når man har ei litta tulle,
men har noen prosjekter på gang så da må jeg bare få satt meg ned noen kvelder.

Kortet jeg har laget etter skissen ser slik ut:



Jeg har laget ett dåpskort, og den søte lille jenta er fra Ladybug & Friends.
Mønsterpapiret er fra My Mind's Eye, og heter Lost & Found.
Metall blomstene er metall art, kjøpt på Panduro.
Metall charms'ene jeg har brukt har jeg kjøpt på Kuttut.
Blomster og halvperler er fra Kort & Godt.

2 kommentarer:

  1. så søtt det var.
    masse flotte detaljer.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. Kjempefint Kort! Takk for i du deltar in trykkpressa utfordringen var. :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails