søndag 30. januar 2011

Dåps pynt


Siden jeg ikke har fått laget noe i det siste,
så viser jeg fram noe jeg har glemt å legge ut.
Dette er pynten som jeg laget til dåpen til lille snuppa mi.
Jeg har dekorert store og små kubbelys med forskjellige bilder på.
Bak på alle lysene er det ett tekststempel fra Northstar Stramps.






Jeg har også dekorert 4 nesten like fyrstikk esker,
har bare tatt med bilde av en eske.





Til sist er det bilde av mine første marsipanroser som jeg hadde på dåpskaka.
De er pyntet med spiselig glitter og farge.


6 kommentarer:

  1. hei.
    jeg trykket på "neste blogg" i min blogg og kom til din blogg. morsomt.
    og for en flott og allsidig blogg du har. kommer gjerne tilbake hit.
    flotte lys og fyrstikkeske du har lagd. er det vanskelig å stemple på lys?
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  2. Takk for besøk:) Man stepler på silkepapir og smelter det inn i lyset. Ikke vansklig i det hele tatt:)

    SvarSlett
  3. Oj Så flotte de ble! Kjempekoselig med bilde av dåpsbarnet på da:)) Flotte Rosa fyrstikkesker også:))
    Go klem, T

    SvarSlett
  4. Hva har du gjort med bildet på lysene da? Sånn eget papir til det?

    SvarSlett
  5. Nydelige lys, og kjempefine invitasjoner! Jeg er på utkikk etter inspirasjon til vi skal døpe lillejenta vår utpå sensommeren. Og må si jeg falt veldig for både invitasjonen og disse lysene. Har du brukt kopipapir på bildene? Silkepapir og stempel skal iallefall utprøves. Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  6. Bildene på lysene har jeg skrevet ut på silkepapir. Jeg teipet silkepapiret fast på ett vanlig ark :) Det skal ikke være noe problem å tenne på lysene heller, siden papiret er så tynt.

    Jeg klarte ikke å tenne på de da:)

    Man kan bruke kopipapir også, men da vet jeg ikke åssen det er å tenne på de

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails