torsdag 8. september 2011

Blogg Candy

Da har jeg passert 10000 besøkende, og da skulle jeg feire med en blogg candy:)
Og er er hva du kan vinne:


Du kan få opp til 3 lodd.

1. Legg igjen en kommentar
2. Bli min følger
3. Legg inn candy bildet i sidebaren på bloggen din,eller/og reklamer på Facebook.
(husk å linke til bloggen min)

Husk å skrive hvor mange lodd du skal ha : )
Dere som ikke har blogg må huske å skrive epost adressen i kommentaren.

Vinneren trekker jeg 1 oktober.

Lykke til






11 kommentarer:

  1. Da prøver jeg på nytt;)
    Jeg har blitt følger, delt på FB og kommenterer, det må bli 3 lodd det :D :D

    Kjempefin blogg! :D

    SvarSlett
  2. Oooog email adressa mi er eva_haugan@hotmail.com.. :D Kan ikke få med seg alt på en gang vettu ;) :P

    SvarSlett
  3. Heisan.
    Så herlig candy Merethe, jeg har vært følger lenge, link i sidebaren og kommentert her - 3 lodd til meg.
    Snart kommer jeg også til 10000 besøk og da er det candytid inne hos meg også =)

    SvarSlett
  4. For en herlig blogg og en herlig candy:) lagt meg til som følger her, og linker til siden din på fb siden min:)

    Har også blogg skal se om jeg får lagt inn der også:)

    klemmer fra Line

    3 lodd her da?:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg prøver gjerne lykken i din candy med 2 lodd (kommentar + link).
    Ha en kreativ høst! :)

    SvarSlett
  6. Hei!

    Jeg er allerede følger av bloggen din, nå skriver jeg en kommentar og jeg har lagt bilde i sidebar og reklamert både her og der..... :-)

    Det blir 3 på meg! :-)

    Ser deg til natta!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  7. Eg liker bloggen din!!
    Har lagt igjen kommentar, eg følger og lagt link på FB

    Her er bloggen min: http://hjemmehossingstad.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. Hei du,jeg følger deg jo allerede,har reklamert i bloggen ;) og kommenterer her det blir vel 1,2..3 lodd det ;) fin candy du har lagd i stand :)

    SvarSlett
  9. Hei. har ikkje blog, men linker den i facebook, så det blir 2 lodd. Masse fint å sjå i bloggen din.
    Mvh Anne Karin.
    ann-bol@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Tar 3 lodd jeg :D
    Fin blogg du har :D

    mvh Elin

    SvarSlett
  11. Herlig blogcandy, jeg blir gjerne med i trekningen. Er følger og har linket i bloggen min!

    -Wenche

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails