lørdag 8. oktober 2011

Tennbriketter

Jeg meldte min interesse for å være med på julemesse i Vivestad i september,
og har ventet i spenning helt til denne uka om jeg fikk være med eller ikke.

Og det fikk jeg :)
Min aller første messe noen sinne, det blir spennede det.
Og ikke nok med det så ville noen ha meg med på messe på Jerpetjønn også,
så da har jeg nok å finne på fram til slutten av november.

Her er begynnelsen på min tennbrikett-bøtte produksjon:


Disse mønsterpapirene er fra Laura Ashley og er kjøpt på Panduro.
Bildene har jeg funnet på nettet.


Tekststempelene på de to første er fra Stempelglede og den siste er fra North Star Stamps.



Nå skal jeg begynne på noen med julemotiv :)

Disse er med på følgende utfordringer:

Card & Scrap
- Embossing/distressing
ABC Challenge - Anything goes
Papertake Weekly - Anything goes
Truly Scrumptious - Distressing

8 kommentarer:

  1. Merethe, these are all completely gorgeous!

    Thanks so much for joining us at ABC

    Lin xx

    SvarSlett
  2. åh.... hvor er de dog smukke alle sammen.

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring
    klemmm

    SvarSlett
  3. Really a stunning project!!! Great job!! Thanks for sharing at ABC!!!

    SvarSlett
  4. These are gorgeous. Love all the detail. Thanks for joining us at Truly Scrumptious,hope to see you next time...
    Mandy x

    SvarSlett
  5. Nydelige tennbrikett"bøtter"
    Det er virkelig noe annet å ha stående fremme enn, hvordan de ser ut i utgangspunktet!

    Tror jeg må lage en sånn til mitt eget hjem, godt gavetips også :o)

    Heidi

    SvarSlett
  6. Så fine:)
    Tusen takk for bidrag til Card and Scrap sin utfordring.

    SvarSlett
  7. really beautiful thank you so much for joining us at truly scrumptious this week
    hugs sara x

    SvarSlett
  8. beautiful, really stunning!!! love the colors and the vintage images. thanks for playing with us at ABC Challenge
    hugs

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails