tirsdag 8. desember 2009

Stampartic - Happy Birthday # 7

Utfordringen denne gangen var å legge ut det fineste eller mest spesielle kortet du har laget i år.
Jeg lagde kortet når kortjentene var samlet i Sande, og det er det kortet jeg er mest fornøyd med.
Jeg blir skikkelig glad når jeg ser det, og motivet er jo så søtt.
Det skal jeg gi til ei jeg vet kommer til å ta vare på det.
Stempelet er fra Motivet, teksten er fra Kreativ Hobby.
Mønsterarket er fra Nille .
Jeg har også brukt en Silhouette maskin til å lage ramma.

2 kommentarer:

  1. Åå det er jo så nyyydeligt!!
    Herlige varme farger, og motivet er jo så skjønt også!
    takk for at du deltar.

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. dette var kjempefint.. elsket det. har du brukt spellbinder på motiv-arket ? nyydelig fargelagt.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails