onsdag 17. august 2011

Amaile 1 år



Lille jenta mi hadde bursdag den 16.08 for aller første gang.
Dette er jo veldig stort,
og vi måtte jo ha mange kaker å feire med.
Jeg hadde egentlig tenkt til å blogge om dette igår,
men det tok evig lang tid å få lagt inn bilder, så da ble det ikke før i dag.


Den første kaken er marsipan kake, og ikke veldig avansert :)


Og så måtte vi jo ha sukkersøte cup cakes,
og jeg må si jeg ble fornøyd med pyntinga til å være første gangen.
Jeg hadde de i ett fint stativ,
men siden det ble så mye styr når kakene kom på bordet ble det ikke noe fint bilde.


Og her er mitt mest krevende prosjekt,
sjokoladekake ala pinnsvinn.
Kaka er formet etter en bolle og det er vanlijekrem i midten.
Når jeg skulle ta på glasuren ,
holdt kaka på å dette fra hverandre :(

Men det gikk heldigvis bra til slutt:)


Og siden ettåringen min er veldig glad i frukt og bær,
måtte vi jo selvfølgelig ha det også.


Og tilslutt,
den berømte 1års kaka.


Og her er noen bilder av prinsessa :





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails