fredag 16. september 2011

Like'n'Share 2

Da har jeg fått porduktene fra Like'n'Share jeg skulle prøve i posten.
Og dette er min dom:



Nycoplus SmartKidz gjør godt for hjernens utvikling og bedrer konsentrasjonsevnen. Omega-3 tilskuddet består av små geléputer med deilig smak av sitron.
(dette er hva som står i reklamen)

At de smaker deilig sitron kan jeg vel ikke si meg helt enig i,
men de smaker ivartfall ikke tran.
Det som skuffer meg med produktet er at det er sukkerfritt,
og små barn skal jo ikke ha slike søtningsstoffer.




Og så over til Safari kjeksen.
Smaken var kjempe god,
men jeg synes faktisk at orginalen er best.
Men uansett: Nam nam

Har du lyst til å være med å prøve forskjellige produkter?
Meld deg inn HER



En liten påminnelse:
Husk å melde deg på min blogg candy før 1 oktober:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails