søndag 22. april 2012

Eske til te-lys

Her kommer bursdagsgaven til søstra mi. Hun hadde en tom dumle eske som hun hadde te-lys i.
Hun har sagt at hun ville at jeg skulle pynte den, så da var jeg å rappet den uten at hun visste det.
Og her er resultatet:

 

På esken har jeg brukt mønsterark fra Pion Design, Inkido og 3ndy papir.
Motivet har jeg funner på nettet.

Jeg malte alle kanter hvite før jeg begynte å pynte med ark.
 

Denne esken er med på disse utfordringene:

Card & Scrap - Bruk blomster
Kort o Mania - Danse med vår






Tilslutt litt detalj bilder:



5 kommentarer:

  1. Denne var jo bare nydelig da. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. wawww hvor er den bare NYDELIG♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett
  3. Så lekkert!
    Nydelig pyntet:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  4. Så fin eske, og kreativt også! Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails