mandag 11. juni 2012

Te lys kort


Jeg har aldri fått somlet meg til å prøve dette kortet før nå,
men dette var jaggu noe for meg.

Tutorial på kortet finner du HER.


Kortet er pyntet med ark fra Pion Design og Nille.
Bildet har jeg funnet på nett og teksten er fra Stempelglede.
Jeg har brukt kantpunch fra MS og dies fra Spellbinders.

Med dette kortet er jeg med på disse utfordringene:

Trykkpressa - Brette teknikk (mer enn 3 bretter)
Papiravisen - Brette teknikk (mer enn 1 brett)
Papirdokkene - Bevinget

3 kommentarer:

  1. Nydelig telyskort! Enkelt og delikat!

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Nydelig telyskort!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  3. Utrolig vakkert telyskort, Merethe!! Sarte fine farger :0)
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails