lørdag 18. desember 2010

Opptennings briketter



Jeg liker å gi noen gaver til jul som er hjemmelaget,
så da har jeg pyntet en eske med opptennings briketter.
Det er noe man har brukt for i disse dager,
hvis man har en vedovn da såklart:)

Har man en eske som er fint pyntet trenger man ikke å gjemme bort boksen,
men ha den til pynt.
Tekststempelet på toppen av boksen er fra Northstar Stamps.




Mønsterpapiret har jeg kjøpt på Panduro, men vet ikke hva det heter.
Metallrammen er fra Kort & Godt.





Tekststempelet er fra Northstar Stamps.
( Der er det foresten salg på julestempler nå. 30 % )



Denne er med på utfordringen til Stampavie and more: Make a gift

1 kommentar:

  1. Knall-fin eske! Rå-stilig mønsterark du har brukt -og flott pynta -jammen skal jeg ta min også -den står til "irritasjon" sammen med ved-korga:)
    Lekre julekort du har under her! -glasset var nydelig dekorert:)
    Ha ei fiin helg videre!
    Go klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails