søndag 12. desember 2010

Trykkpressa Desember


Utfordringa hos Trykkpressa denne måneden,
vil de ha bidrag som har med kalender å gjøre i større eller mindre grad.
Siden jeg skulle lage kalender til besteforeldre, så ble det kalender i større grad på meg.


Mønsterpapirene jeg har brukt er fra Nille, og billett stempelet er fra Kreativ Hobby.
Bokstavene har jeg kuttet ut med silhouetten.

Bildet på forsiden av kalenderen har jeg tatt det datteren min ble født ( i sykebil ).
Litt av en opplevelse for en førstegangsfødende.



Bildene er tatt i fra hun ble født og til nå, og er i kronologisk rekkefølge.

Alle bildene har fått en ramme som jeg har stemplet og embosset ett lite motiv på.
Alle bortsett fra "november" er fra kreativ Hobby.
Små stempler som vi får i gave når vi bestiller der, og de passet jo perfekt.







Så nå håper jeg besteforeldrene blir fornøyd,
og det blir de sikkert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails